Monday, September 29, 2008

antare keje ngan raye

besok raye tp aku keje lg! smue org dah cuti..mood raye dah meresap 200% walau pun aku masih lg di office. hari ni dpt 1/2 day, balik terus p bayar insuran, astro, ambik camera & terus p beli barang kek. senang jer cume masok dlm mesin kek..3 jenis aku nak hadiahkan pd mak aku. slain smue hanye touchup2 rumah je. tp yg pasti mlm ni aku nak p makan mcd stelah 104 hari aku berdiet. besok smue nye akan kembali seperti 11 bulan yg lalu. huhuhu...kene jage mkn, joging, gym, sasaran tetap sasaran. Jgn lupe ampau anak2 buah, anak kawan2...thu ni aku rase record biskut raye tercipte pasal berbelas aku buat sendiri. Wa...tp..tp..nasib la sape yg termakan aku nyer biskut hehehe...wokey aku nak blk keje dah.Slamat hari raye yg ke-31 utk diri sendiri k. Assalamualaikum.

No comments: